Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Optimiseurs iteratifs

  • Formāts: 188 pages
  • Izdošanas datums: 01-Apr-2019
  • Izdevniecība: ISTE Editions
  • ISBN-13: 9781784065799
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 148,71 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Optimiseurs iteratifs
  • Formāts: 188 pages
  • Izdošanas datums: 01-Apr-2019
  • Izdevniecība: ISTE Editions
  • ISBN-13: 9781784065799

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Estimer la difficulte des problemes d'un jeu d'essai peut s'averer complexe. Optimiseurs iteratifs presente des analyses theoriques et des methodes pratiques avec codes sources fournis pour pouvoir calculer la difficulte d'un probleme donne et construire sur mesure des jeux d'essai de problemes de difficultes variees.Plusieurs mesures de difficulte theoriques sont envisagees, plus ou moins precises et plus ou moins faciles a estimer. Elles sont mises en regard de la difficulte reelle ou A ressentie A pour les optimiseurs classiques.Cet ouvrage etablit une typologie des problemes d'optimisation, de laquelle on peut deduire quelle devrait etre la structure d'un jeu d'essai fiable, c'est-a-dire representative des problemes reels a traiter. Il montre ainsi que des jeux d'essai classiques sont biaises en faveur de certaines classes de problemes, et definit les notions d'exploitation et d'exploration afin de les rendre mesurables.