Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Palgrave Handbook on the Pedagogy of International Relations Theory

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Political Pedagogies
  • Izdošanas datums: 11-Feb-2025
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031720727
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 237,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Political Pedagogies
  • Izdošanas datums: 11-Feb-2025
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031720727

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The Palgrave Handbook on the Pedagogy of International Relations Theory is a collection that explores how best to teach the systems of thought that organize the study of international relations and global politics. All chapters document and advance intradisciplinary conversations about the challenge of helping students understand the nuances of IR theory. Authors document strategies they have successfully applied to that challenge in a variety of contexts and encourage readers to creatively adapt to the challenges of their own pedagogical contexts. The handbook is organized around four themes – teaching theory for particular audiences and classroom contexts, tips for teaching specific theories, an exploration of pedagogical approaches to teaching theory, and pedagogical considerations specific to courses in geographic regions.

1.Introduction.- 2.Audiences.- 3.Theories.- 4.Pedagogical
Approaches.- 5.Regions.
Jamie Frueh is Associate Provost and W. Harold Row Professor of International Studies at Bridgewater College in Virginia, USA.



Jacqui Ala is Associate Professor and the Head of International Relations (IR) at the University of the Witwatersrand in Johannesburg, South Africa.



Michael P. A. Murphy is a Buchanan Postdoctoral Fellow in the Department of Political Studies, Queens University, Kingston, Ontario, Canada.



Paul F. Diehl is Henning Larsen Professor Emeritus of Political Science at the University of Illinois at Urbana-Champaign and Ashbel Smith Professor Emeritus of Political Science at the University of Texas-Dallas.