Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Peer Assessment in Writing Instruction

(University of Macau)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Language Teaching
  • Izdošanas datums: 04-Apr-2024
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009429986
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Language Teaching
  • Izdošanas datums: 04-Apr-2024
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009429986

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This Element traces the evolution of peer assessment in writing instruction and illustrates how peer assessment can be used to promote the teaching and learning of writing in various sociocultural and educational contexts. Specifically, this Element aims to present a critical discussion of the major themes and research findings in the existing studies on peer assessment regarding the three assessment paradigms (assessment of, for, and as learning), and to identify whether and how peer assessment has served the purposes of assessment of, for, and as learning, respectively in writing instruction. This Element highlights the contextual factors that shape the effect of peer assessment in writing instruction and concludes with directions for future research and implications regarding how peer assessment can be successfully used to improve students' writing development.

This Element traces the evolution of peer assessment in writing instruction and illustrates how peer assessment can be used to promote the teaching and learning of writing in various sociocultural and educational contexts.

Papildus informācija

This Element provides an integrative assessment perspective to examine the role of peer assessment and feedback in writing instruction.
1. Introduction;
2. Conceptual framework of peer assessment in writing classrooms;
3. Peer assessment in the L1 writing context;
4. Peer assessment in the ESL/EFL university writing context;
5. Peer assessment in the EAP and ESP writing context;
6. Peer assessment in the ESL/EFL school writing context;
7. Peer assessment in the non-English foreign language writing context;
8. Moving forward with peer assessment in writing instruction: Possibilities for future dialogue; References.