Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Perception, Learning and the Self: Essays in the Philosophy of Psychology

  • Formāts: 321 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000635461
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 40,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 321 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000635461
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published in 1983, Perception, Learning and the Self is a collection of essays demonstrating the incompleteness of the information-processing model in cognitive psychology and the connection between epistemic factors and social conditions in the making of the self.



First published in 1983, Perception, Learning and the Self is a collection of essays demonstrating the incompleteness of the information-processing model in cognitive psychology and the connection between epistemic factors and social conditions in the making of the self. It is suggested that any framework employed to view cognition must be an essentially social one, in which knowers are seen as selves who are agents with feelings and attitudes. Professor Hamlyn argues that, by failing to acknowledge this social element, the information-processing model presents an overly simplistic view of the systems that underlie cognition, and thus is liable to distort what is at stake. Professor Hamlyn considers the contributions of a number of major psychologists to this area of study, including James Gibson, Jean Piaget and Sigmund Freud. This book will be of interest to students of philosophy and psychology.

Preface and acknowledgements Introduction
1. Unconscious inference and
judgment in perception
2. The concept of information in Gibsons theory of
perception
3. Perception and agency
4. Perception, information, and attention
5. The logical and psychological aspects of learning
6. Conditioning and
behaviour
7. Epistemology and conceptual development
8. Human learning
9. The
concept of development
10. What exactly is social about the origins of
understanding?
11. Unconscious intentions
12. Self-deception
13.
Person-perception and our understanding of others
14. Self-knowledge
15. The
phenomena of love and hate
16. Learning to love Epilogue Index