Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Performer Training: Developments Across Cultures

Edited by (Florida Atlantic University, Boca Raton, Florida, USA)
  • Formāts: 252 pages
  • Izdošanas datums: 05-Nov-2013
  • Izdevniecība: Harwood Academic (Performing Arts)
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134432066
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 252 pages
  • Izdošanas datums: 05-Nov-2013
  • Izdevniecība: Harwood Academic (Performing Arts)
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134432066
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Performer Training is an examination of how actors are trained in different cultures. Beginning with studies of mainstream training in countries such as Poland, Australia, Germany, and the United States, subsequent studies survey:
· Some of Asia's traditional training methods and recent experiments in performer training
· Eugenio Barba's training methods
· Jerzy Grotowski's most recent investigations
· The Japanese American NOHO companies attempts at integrating Kyogen into the works of Samuel Beckett
· Descriptions of the training methods developed by Tadashi Suzuki and Anne Bogart at their Saratoga International Theatre Institute
· Recent efforts to re-examine the role and scope of training, like Britain's International Workshop Festival and the European League of Institutes of Arts masterclasses
· The reformulation of the use of emotions in performer training known as Alba Emoting.
Introduction to the Series ix List of Plates xi Acknowledgments xiii Introduction 1(12) Part I: Institutional Training Theatre Training in Poland 13(20) Kazimierz Braun The Hochschule fur Schauspielkunst ``Ernst Busch Berlin: Theatre Training in Post-GDR Berlin 33(14) Steve Earnest Mapping Training/Mapping Performance: Current Trends in Australian Actor Training 47(14) Barry OConnor Actor Training in the United States: Past, Present and Future (?) 61(24) Ian Watson Part II: The East and Experiments Invisible Training in Balinese Performance 85(8) Ron Jenkins I Nyoman Catra A Study in Motley: The Odin Actors 93(24) Janne Risum Ambivalent Positionings: Grotowskis Art as Vehicle and the Paradox of Categorization 117(16) Lisa Wolford Beckett in Kyogen Style: Lessons in Intercultural Translation 133(22) Jonah Salz Part III: Some Recent Trends Workshops for the World: The International Workshop Festival 155(16) Clive Barker Dick McCaw SITI - A Site of Stillness and Surprise: Ann Bogarts Viewpoints Training Meets Tadashi Suzukis Method of Actor Training 171(20) Eelka Lampe Entering the Political Discussion by Artistic Means: ELIA Master Class on Acting 1994 191(14) Jacqueline Martin Alba Emoting: A Revolution in Emotion for the Actor 205(16) Roxane Rix Notes on Contributors 221(4) Index 225