Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 68,87 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 280 pages
  • Izdošanas datums: 05-Feb-2003
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309169103

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This collaborative study between the NRC and the Chinese Academy of Engineering (CAE) addresses the problems facing China in the next twenty years as it attempts to provide personal transport desired by millions of Chinese, while preserving the environment and the livability of its cities. According to Song Jian, president of the CAE, the decision has already been taken to produce a moderate cost family car in China, which will greatly increase the number of vehicles on the roads. This study explores the issues confronting the country, including health issues, the challenge to urban areas, particularly the growing number of megacities, environmental protection, infrastructure requirements, and technological options for Chinese vehicles. It draws on the experience of the United States and other countries and review model approaches to urban transportation and land use planning. Recommendations and policy choices for China are described in detail.
1 Front Matter; 2 Executive Summary; 3
1. Introduction; 4
2.
Motorization from a Global Perspective; 5
3. Structure and Capability of
China's Automotive Industry; 6
4. Present and Future Automotive Technologies;
7
5. Energy and Fuels; 8
6. Societal Effects of Potential Motorization
Pathways; 9
7. Environment and Health; 10
8. The Role of Government; 11
9.
Findings and Recommendations; 12 Appendix A: Memorandum of Understanding; 13
Appendix B: Case Study: Shanghai, China
Committee on the Future of Personal Transport Vehicles in China, National Research Council, National Academy of Engineering,Chinese Academy of Engineering