nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
SECTION I: The Nature of Interpersonal Conflict and Its Causes 1. Conflict in Everyday Life: An Introduction
2. Causes and Explanations for Conflict
3. Competitive and Cooperative Conflict Approaches
4. Sociocultural Context and Conflict
5. How Power and Trust Affect Conflict SECTION II: Conflict Management Skills 6. Listening
7. Personality Traits Related to Conflict and Intrapersonal Conflict
8. Negotiation
9. Mediation
10. Conflict Assessment SECTION III: Conflict in Context 11. Managing Difficult People in Conflict and the Aftermath of Conflict
12. Families and Conflict
13. Conflict in Romantic Relationships and Friendships
14. Conflict at the Workplace
15. Intercultural Conflict
16. Conflict and Social Media