Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Perspectives on Consumer Choice: From Behavior to Action, from Action to Agency

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 11-Oct-2016
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781137501219
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 11-Oct-2016
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781137501219

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Evaluating the ways in which we construe consumer choice, this book examines the psychology, methods and realities of the role it plays for today’s consumer. Confronted by competing brands and products, services, and e-tailed opportunities that are but a click away, how does the consumer choose among them to achieve the particular array of goods to suit their lifestyle? Consumer researchers often seek to explain consumer choice by attributing it to beliefs, desires, attitudes, and intentions in the absence of any theoretical justification. Perspectives on Consumer Choice is the outcome of a research program that employs cognitive explanations in a responsible and disciplined way to genuinely elucidate consumer choice in social scientific terms. Employing a reasoned approach to understanding consumption, this book builds upon theoretical and empirical research in economic psychology, behavioral economics and philosophy as well as marketing and consumer research. 

1 Introduction
1(8)
2 Explaining Consumer Choice
9(42)
3 Consumer Choice as Behavior
51(36)
4 Beyond Behaviorism
87(38)
5 The Ascription of Intentionality
125(22)
6 Intentional Psychologies
147(26)
7 Consumer Choice as Action
173(38)
8 Consumer Choice as Decision: Micro-Cognitive Psychology
211(24)
9 Consumer Choice as Decision: Macro-Cognitive Psychology
235(24)
10 Consumer Choice as Decision: Meso-Cognitive Psychology
259(20)
11 Consumer Choice as Agency
279(32)
Bibliography 311(6)
Index 317
Gordon Foxall is Distinguished Research Professor at Cardiff University, UK, and Visiting Professor of Economic Psychology at Durham University, UK. A Fellow of the Academy of Social Science, the British Psychological Society, and the British Academy of Management, he has authored some two dozen books and over 300 papers and chapters.