Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Perspectives in Finance and Digital Transformations in Business

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book presents different perspectives in finance and the adoption of digital tools in business in India.It discusses key issues in strategy, organisation, and management for businesses focussing on practical and actionable guidance and innovative tools which offer insights into the formulation and implementation of effective strategies and solutions. The book also looks at the adoption of new digital tools and strategies in different areas of business and management and ways in which these tools can be employed in business analysis, strategy, risk assessment, and management. It presents an overview of the application of new technologies in the industrial, banking, corporate, and agriculture sectors, among others, all aimed at increasing performance and profitability, assessing financial risk and volatility, and improving customer and employee experience.Part of the Contemporary Management Practices series, this book will be useful to practicing managers, researchers, and students who are interested in business and financial strategy, social inclusion, e-business, social entrepreneurship, information management, finance, and banking.