Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Philosopher and music artist

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 22-Oct-2024
  • Izdevniecība: Arabookverse Ltd
  • Valoda: ara
  • ISBN-13: 9782682184421
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 13,48 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 22-Oct-2024
  • Izdevniecība: Arabookverse Ltd
  • Valoda: ara
  • ISBN-13: 9782682184421

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In The Philosopher and the Art of Music, Julius Portnoy presents a unique study that explores the profound relationship between philosophy and the development of music through the ages. The author discusses the influence of philosophical opinions on the course of music, and shows how philosophers did not limit their interest to the philosophy of music only, but rather studied this art in terms of its nature and influence, which made their opinions a great influence on its development. The roots of aesthetic thinking in music go back to the Greek philosopher Plato, who considered music a powerful force that could be exploited for good or evil, with its benefit or harm extending to the entire society. The book highlights how this philosophical vision influenced the attitude of philosophers towards music throughout the ages, and how radical developments in musical art in the early nineteenth century led to it declaring its autonomy, taking a more abstract form. This book combines philosophical analysis with historical study, making it an important reference for anyone interested in understanding the relationship between philosophy and music.