Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Photography and the Making of the Nazi Racial Community

  • Formāts: 204 pages
  • Izdošanas datums: 15-Jan-2025
  • Izdevniecība: Cornell University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781501779312
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 173,76 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 204 pages
  • Izdošanas datums: 15-Jan-2025
  • Izdevniecība: Cornell University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781501779312

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"This book examines the role of photography in the construction of the Nazi Volksgemeinschaft, a racially exclusive community, during the Third Reich and how the configuration of photography along racial lines shaped the imagery of the Second World War"--

Photography and the Making of the Nazi Racial Community examines the role of photography in the construction of the Nazi Volksgemeinschaft, a racially exclusive community, during the Third Reich. Julie R. Keresztes explores how the dictatorship promoted photography for those who belonged to that community and excluded Jews from the practice. As Nazi officials dispossessed Jewish photographers and robbed them of their equipment, studios, and eventually their lives, they made photography more accessible to non-Jewish Germans. But they inadvertently created spaces for photography to be used as resistance and revenge in concentration camps, where forced laborers salvaged photographs that exposed the extermination of Europe's Jews.

As the victims of Nazi persecution used photography to gather evidence of the Holocaust, German troops and their families used photography to portray themselves as dutiful members of the Volksgemeinschaft rather than show the reality of war and genocide. Ultimately, Photography and the Making of the Nazi Racial Community shows how the configuration of photography along racial lines shaped the imagery of the Second World War.

Published in Association with the US Holocaust Memorial Museum.

Introduction
1. The People's Art
2. "Taking What Belongs to Us"
3. Gathering Evidence
4. Fabricating Innocence
5. Concocting Decency
Epilogue

Julie R. Keresztes is a historian of modern Germany and the 20222025 American University and Jack, Joseph, and Morton Mandel Center for Advanced Holocaust Studies Postdoctoral Fellow.