Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Photography and Surrealism: Sexuality, Colonialism and Social Dissent

3.94/5 (32 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 282 pages
  • Izdošanas datums: 12-Aug-2020
  • Izdevniecība: I.B. Tauris
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000213485
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 36,31 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 282 pages
  • Izdošanas datums: 12-Aug-2020
  • Izdevniecība: I.B. Tauris
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000213485

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This clear and challenging re-evaluation of the status and usage of photographic images in historical surrealism puts surrealism's fundamental issues back into the framework of its historical purpose and function. David Bate asks what a surrealist photograph actually is. He discusses automatism and the photographic image, the surrealist passion for insanity, their ambivalent use of Orientalism and adoption of Sadean philosophy and the effect of fascism on the surrealists. Locating the use of photography by surrealists within the cultural discourses of that historical moment, Photography and Surrealism is a genuinely original contribution to the field. The book is illustrated with a range of surrealist images.

Recenzijas

Source Magazine: "Bate's interweaving of semiotics, psychoanalysis and photographic conventions is a useful model... extensive examination of the relationship between Surrealism, colonialism and ethnography that has until recently been overlooked..." The Art Book: "new and interesting observations" "I can only advise that you buy the book" Bookforum: "provides a rich feast of carefully researched insights..." "This is a much-needed work of scholarly restoration..." "a welcome antidote to popular notions of Surrealism as apolitical 'shock art' or as phallocentric and sexually exploitative." 'Cogent and Satisfying.' - History of Photography

Acknowledgements vi
Preface vii
Introduction 1(20)
1 What is a surrealist photograph? 21(33)
2 The automatic image 54(34)
3 Sadness and sanity 88(24)
4 The Oriental signifier 112(33)
5 The Sadean eye 145(27)
6 Black object, white subject 172(31)
7 The truth of the colonies 203(32)
8 Fascism and exile 235(20)
Picture credits 255(2)
Bibliography 257(9)
Index 266


David Bate is Course Leader in MA Photographic Studies & Senior Lecturer in Photography Theory, University of Westminster, London.