Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Place-Based Service Learning in Higher Education: Building Trust and Opportunities Over Time

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 20-Nov-2023
  • Izdevniecība: Lexington Books/Fortress Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781666907339
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 43,83 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 20-Nov-2023
  • Izdevniecība: Lexington Books/Fortress Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781666907339

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book looks at the intersection of student research and community-based learning in a concentrated location over a period of ten years. This study examines the use of an urban neighborhood as a place-based source for engagement partners and opportunities. With a sustained, programmatic commitment to the neighborhood, Northern Kentucky University sought to build trust over a period of ten years with residents, nonprofit agencies serving them, and other stakeholders, who in turn could generate a steady stream engagement opportunities valued by the neighborhood and valuable to students learning. Our analysis found that this sustained, programmatic commitment indeed built trust with partners and produced mutually beneficial opportunities. This has resulted in tremendous benefits to the university by creating lasting relationships, impactful work in the community and by retaining faculty and students.

List of Figures and Tables

Introduction

Chapter 1: Birth of an Idea

Chapter 2: The Community

Chapter 3: The Curriculum

Chapter 4: The Students

Chapter 5: The Faculty

Chapter 6: Conclusion and Advice for Higher Education

Appendix A: Newport and NKU: Project Hope 2013-2023

Appendix B: Community Survey

Appendix C: E Designation

Appendix D: Student Survey

Appendix E: Faculty Survey

Appendix F: Focus Group Guiding Questions

Bibliography

About the Authors

Shauna Reilly is director of the Institute for Student Research and Creative Activity and Regents Professor at Northern Kentucky University

Mark Neikirk is executive director of NKUs Scripps Howard Center for Civic Engagement

Samantha Langley-Turnbaugh is Vice Provost of Graduate Education, Research and Outreach and Director of Online Education at Northern Kentucky University