Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Planning For Computing In Higher Education: Proceedings Of The 1979 Educom Fall Conference

  • Formāts: 258 pages
  • Izdošanas datums: 12-Jun-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000232141
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 258 pages
  • Izdošanas datums: 12-Jun-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000232141
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This volume addresses planning for the use of computing and information resources on college and university campuses. The contributors consider computer applications in the areas of instruction, research, and administration, and analyze these from the viewpoints of faculty, administrators, and computer center directors. One focus of the book, which

The contributors consider computer applications on college and university campuses, analysed from the viewpoints of faculty, administrators, and computer center directors.
Preface -- Overview -- Planning for Computing and Information Technology -- The Planning Process -- Computers, Administration, and the Law: New Problems, New Opportunities -- Planning for Computer Resources at a Large University -- The Planning Process in a Smaller College Consortium -- Facilities Management: One Alternative -- The Perspective of an Ex-User -- The Limited Case for Facilities Management -- Using Facilities Management -- Planning for Computing in a Distributed Environment: Micros, Minis, Mainframes, and Networks -- Uses of Microcomputers in University Networks -- Computing in a Distributed Environment -- Computing Networks and the University in the 1980s -- The Politics of Planning for Computing -- The Politics of Planning for Instructional Computing -- The Politics of Planning for Library Computing -- The Politics of Planning for Systemwide Computing -- Estimating Demand for Computing -- Estimating Demand for Library Computing -- Estimating Demand for Computing at a Small College -- Estimating Demand for University-wide Computing -- Estimating Demand for Systemwide Computing -- The Make, Buy, or Share Decision Regarding Software -- Alternatives to the Build-or-Buy Decision in Library Automation Software Planning -- Implementing Planning for Computing -- Planning for Research Computing -- Implementing Planning for Instructional Computing -- Implementing Library Automation Plans in a University Computing Environment -- Implementing Planning for Computing in Libraries -- Implementing Planning for Small College Computing Resource Allocation
James C. Emery, president of EDUCOM since 1976, previously served as director of computing activities at the University of Pennsylvania and as chairman of the Decision Science Department of the Wharton School of Business, In 1980 Dr. Emery returned to the faculty of the Wharton School.