Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Platform

3.75/5 (639 ratings by Goodreads)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 05-Feb-2019
  • Izdevniecība: Ten Speed Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780399581397
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 6,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 05-Feb-2019
  • Izdevniecība: Ten Speed Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780399581397
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The co-founder of a branding agency offers nine marketing lessons on development, continuous management, strategic growth and monetization to accelerate your online personal brand, going from unknown to becoming a popular influencer, entrepreneur and marketing thought-leader.

The indispensable guide to developing a personal brand, building an audience, and nurturing followers, by digital marketing thought-leader Cynthia Johnson.
 
In the modern world, influence is everything and personal branding equals influence. Platform is the why-to, how-to handbook by top expert Cynthia Johnson for everyone who wants to develop and manage a personal brand. In Platform, Johnson explains the process of going from unknown to influencer by achieving personal proof, social proof, recognition, and association. Johnson herself went from an on-staff social media manager to social media influencer, entrepreneur, and marketing thought-leader in just three years using her process of accelerated brand development, continuous brand management, and strategic growth. Fans of #GirlBoss and #AskGaryVee, who wonder how their favorite influencers found their voices and built their audiences, will find the answers here and discover that the process is technical, creative, tactical, and much easier than they might have expected.
Introduction: Truth Be Told 1(6)
1 The Case for Personal Branding
7(23)
2 Define Your Own Metrics for Success
30(9)
3 You Are Who You Say You Are
39(12)
4 The Four Elements of Your Personal Brand
51(15)
5 Create Your Brand Message and Build Your Digital Assets
66(20)
6 Rumor Has It
86(16)
7 Perception Is Reality
102(34)
8 Let's Play a Game
136(22)
9 A Three-Way with a Robot
158(22)
10 Everyone Is Known for Something
180(17)
11 You Can Never Be a Prophet in Your Own Land
197(8)
Epilogue: Your Personal Brand Needs a Growth Strategy 205(3)
Notes 208(4)
Acknowledgments 212(1)
Index 213