Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Play and Participation in Contemporary Arts Practices

(Dublin Institute of Technology, Ireland)
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book engages debates in current art criticism concerning the turn toward participatory works of art. In particular, it analyzes ludic participation, in which play and games are used organizationally so that participants actively engage with or complete the work of art through their play. Here Stott explores the complex and systematic organization of works of ludic participation, showing how these correlate with social systems of communication, exhibition, and governance. At a time when the advocacy of play and participation has become widespread in our culture, he addresses the shortage of literature on the use of play and games in modern and contemporary arts practice in order to begin a play theory of organization and governance.

List of Illustrations
ix
Preface xi
Introduction 1(15)
1 Precursors to Ludic Participation
16(21)
2 What Form Does Ludic Participation Take?
37(21)
3 Ludic Participation as World Art
58(17)
4 Play Events and Recursive Forms
75(20)
5 Playgrounds I: Topologies of Form
95(21)
6 Playgrounds II: Governance and Arts of Contingency
116(17)
Conclusion 133(4)
Glossary of Terms 137(6)
Bibliography 143(12)
Index 155
Tim Stott is Lecturer in Art History and Art Theory in the School of Creative Arts at Dublin Institute of Technology, Ireland and Associate Fellow at the Graduate School of Creative Arts and Media, Dublin, Ireland.