nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Part 1: Play Therapy and the Role of Play in the Schools 1. What is Play Therapy and What Does it Have to Do with Schools?
2. The Power of Play in the Holistic Learning & Development of Children
3. Play & Development
4. Play & Self-Regulation
5. Play & Social Relationships Part 2: Activating the Powers of Play Between Teacher and Child: The PlayBreak 6. Bringing Together the Powers of Play to Activate Learning
7. The PlayBreak: A Special Playtime
8. The PlayBreak Attitudes
9. The PlayBreak Skills
10. Putting it All Together: The PlayBreak in Action
11. The Power of the PlayBreak: Case Study Part 3: Moving Play Into the Classroom and School Culture 12. Transferring the PlayBreak Skills into the Classroom
13. Integrating Play in School Culture: Building Partnerships with Parents, Teachers, & Administrators