Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Playing with the Past: Into the Future

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : HumanComputer Interaction Series
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2023
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031109324
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 177,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : HumanComputer Interaction Series
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2023
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031109324

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Since the turn of this century (and even earlier), a plethora of projects have arisen to promise us bold new interactive adventures and immersive travel into the past with digital environments (using mixed, virtual or augmented reality, as well as computer games). In Playing with the Past: Into the Future Erik Champion surveys past attempts to communicate history and heritage through virtual environments and suggests new technology and creative ideas for more engaging and educational games and virtual learning environments.

This second edition builds on and updates the first edition with new game discussions, surveys, design frameworks, and theories on how cultural heritage could be experienced in digital worlds, via museums, mobile phones, or the Metaverse. Recent games and learning environments are reviewed, with provocative discussion of new and emerging promises and challenges.

Virtual Travel: Being Not Quite 'There'.- Virtual Environment:
Constraints and Possibilities.-Space and Place in Cyberspace.-  Culturally
Significant Presence.- What Have We Learnt from Game-Style Interaction?.-
Playing With The Past: Case Studies.- Mixed Histories, Augmented Pasts.-
8.
Evaluating Virtual Heritage in the Future.- An Open Conclusion.- Index.
Erik Champion is currently an Enterprise Fellow at the University of South Australia, an Honorary Professor at the Australian National University, an Honorary Research Fellow at the University of Western Australia, and Emeritus Professor at Curtin University. He was Curtins first UNESCO Chair, in Cultural Heritage and Visualisation, and has degrees in architecture, engineering and philosophy, but has also studied in the humanities, in art history, human-computer interaction, and education. He has worked in New Zealand, Japan, the United Kingdom, Denmark, and Australia.