Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Playing Software: Homo Ludens in Computational Culture

4.08/5 (26 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 208 pages
  • Sērija : The MIT Press
  • Izdošanas datums: 14-Feb-2023
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262373180
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 208 pages
  • Sērija : The MIT Press
  • Izdošanas datums: 14-Feb-2023
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262373180
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The play element at the heart of our interactions with computers—and how it drives the best and the worst manifestations of the information age.

Whether we interact with video games or spreadsheets or social media, playing with software shapes every facet of our lives. In Playing Software, Miguel Sicart delves into why we play with computers, how that play shapes culture and society, and the threat posed by malefactors using play to weaponize everything from conspiracy theories to extractive capitalism. Starting from the controversial idea that software is an essential agent in the information age, Sicart considers our culture in general—and our way of thinking about and creating digital technology in particular—as a consequence of interacting with software’s agency through play.

As Sicart shows, playing shapes software agency. In turn, software shapes our agency as we adapt and relate to it through play. That play drives the creation of new cultural, social, and political forms. Sicart also reveals the role of make-believe in driving our playful engagement with the digital sphere. From there, he discusses the cybernetic theory of digital play and what we can learn from combining it with the idea that playfulness can mean pleasurable interaction with human and nonhuman agents inside the boundaries of a computational system. Finally, he critiques the instrumentalization of play as a tool wielded by platform capitalism.
Preface vii
0 Start
1(8)
1 Playing
9(20)
2 Interfaces
29(24)
3 Playthings
53(22)
4 Personalities
75(22)
5 Systems
97(26)
6 Capital
123(22)
7 Endings
145(10)
Notes 155(18)
Bibliography 173(14)
Index 187