Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Play/Write: Digital Rhetoric, Writing Games

Edited by (George Mason University), Edited by
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 19,15 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

lay/Write: Digital Rhetoric, Writing, Games is an edited collection of essays that examines the relationship between games and writing - examining how writing functions both within games and the networks of activity that surround games and gameplay. The collection is organized based on the primary location and function of the game-writing relationship, examining writing about games (games as objects of critique and sites of rhetorical action), ancillary and instructional writing that takes place around games, the writing that takes place within the game, using games as persuasive forms of communication (writing through games), and writing that goes into the production of games. While not every chapter focuses exclusively on pedagogy, the collection includes many selections that consider the possibilities of using computer games in writing instruction. However, it also provides a bridge between academic views of games as contexts for writing and industry approaches to the writing process in game design, as well as an examination of a variety of game-related genres that could be used in composition courses.