nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1 Volume 2 Introduction: Disruptive Practices in Individual Music Classrooms
Brian N. Weidner
2 Moving Beyond the Western Lens: Transcultural Approaches in General Music Methods Courses
Sangmi Kang
3 Disrupting Music Teacher Education: Designing Methods Courses to Promote Change
Kari Adams and Olivia G. Tucker
4 Meaningful Music Integration: Disrupting K-8 Classroom and Music Teacher Preparation and Practice
Kristin Harney, Daniel C. Johnson, Amorette B. Languell-Pudelka, and Caroline Kanzler
5 Administrator Support of Music Teacher Agency: A Conversation
Olivia G. Tucker and Kur T A. Schmidt
6 Disrupting Power Relations in the Middle-School Choir: A Student-Centered Approach
Ruth A. Debrot
7 Reimagining Music Education
David A. Williams