Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Politics of New Media Theatre: Life(R)(TM)

(University of Exeter, UK)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 35,05 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The first book in the field to explore the links between theories of globalization and surveillance, bipower and biopolitics, performance and theatre, computer arts and politics, "The Politics of New Media Theatre" is an investigation into the political role played by the new media theatre. Gabriella Giannachi explores how new media arts constitute themselves as a radical political movement, and presents an analysis of both the role of virtuality in radical performance and politics in virtual and mixed reality practices. This outstanding new work offers an analysis of leading political, philosophical and artistic texts and artworks, and represents a milestone for anyone interested in new technologies, theatre and politics.

List of illustrations
ix
Acknowledgements xi
1 Introduction
1(6)
2 Global
7(27)
Performing globalisation
7(6)
Resistance: theatre as hacktivism
13(4)
Electronic Disturbance Theater
17(5)
etoy
22(6)
®™ark and The Yes Men
28(6)
3 City
34(26)
Globalising the city
34(5)
Knowbotic Research
39(3)
The spectacle of surveillance
42(3)
Surveillance Camera Players
45(4)
Blast Theory
49(11)
4 Body
60(24)
Scarring the post-human body
60(5)
Stelarc
65(5)
Body parts
70(4)
Orlan
74(3)
The augmented body: Kevin Warwick and Steve Mann
77(7)
5 Animals and plants
84(26)
The industry of nature
84(4)
Pharming: `anomal' and plant performance
88(6)
Eduardo Kac
94(5)
The nature of Artificial Life
99(7)
Christa Sommerer and Laurent Mignonneau
106(4)
6 Cell
110(24)
Patenting Cell®™
110(5)
Semi-living art: Eduardo Kac, Marcel-li Antunez Roca, Oron Catts, Ionat Zurr and SymbioticA
115(7)
The cellular practice of the Critical Art Ensemble
122(12)
7 Conclusion
134(4)
Bibliography 138(9)
Index 147
Joan N. Burstyn, Geoff Bender, Ronnie Casella, Howard W. Gordon, Domingo P. Guerra