Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Post-choreography: Jerome Bel's Choreography and Movement in Malfunction

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book sheds light on the practice of French choreographer Jérōme Bel, who is active in the fields of performing arts and contemporary art. Shuntaro Yoshida examines a case study of collective creation involving the choreographer and a group of amateur workshop participants. The focus is on Atelier Danse et Voix (Dance and Voice Workshop) (2014) and workshops held with local diverse participants in Brussels, Venice, and Munich after the cancellation of the Dance and Voice Workshop. This study elucidates Bels creative method by exploring the relationship between choreographer and participants in a situation where the typical framework of actors has been expanded. The focus of the case study is not so much the choreographic methodology itself, but the relationship between the method and the participants and the ways in which the choreographer cedes creative decision-making power to participants. In order to investigate Bels creative method, this study makes use of participant observation field notes taken during a rehearsal. Additional data sources include Bels emailed materials, performance programs, and interviews with participants.This book will be of great interest to students and scholars in theater, performance, and dance studies.
1. The Assumptions of Post-choreography
2. The Emergence of Collective
Creation: Participant Contingency in Atelier Danse et Voix and Research
Workshops
3. Invisible Clumsy-Seeming Movement: Practice and Representation
of Gala
4. Clumsy Movement, Movement in Malfunction
Shuntaro Yoshida is a dancer, choreographer, and researcher of contemporary dance and performance.