Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Power of Data: Data Journalism Production and Ethics Studies

  • Formāts: 206 pages
  • Izdošanas datums: 04-Aug-2023
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000922400
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 206 pages
  • Izdošanas datums: 04-Aug-2023
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000922400
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book is a theoretical work on data journalism production that drills down the models, narratives, and ethics.



This book is a theoretical work on data journalism production that drills down the models, narratives, and ethics.

From idea to concept and then to a widespread innovative trend, data journalism has become a new global paradigm, facilitating the transformation to focus on data, convergence, and intelligence. Drawing on various theoretical resources of communication, narratology, ethics, management, literature and art, game studies, and data science, this book explores the cutting-edge issues in current data journalism production. It critically analyzes crucial topics, including the boundary generalization of data journalism, data science methodology, the illusion of choice in interactive narratives, the word-image relationship in data visualization, and pragmatic objectivity and transparency in production ethics.

Provided with a toolbox of classic examples of global data journalism, this book will be of great value to scholars and students of data journalism or new media, data journalists, and journalism professionals interested in the areas.

1. Data Journalism: An Area in Need of Deeper Exploration 
2.
Understanding Data Journalism 
3. Multiple Models of Data Journalism
Production 
4. Insight into Reality: Data Collection and Analysis
5.
Representing Reality: The Narrative of Data Journalism 
6. Social
Media-oriented Production of Data News 
7. Ethics of Data Journalism
Production 
8. Big Data Journalism
ZHANG Chao is Professor at the School of Culture and Communication at Shandong University, China. He specializes in data journalism, critical algorithm studies, and international communication.