Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Power In / Of Language

Edited by (Macquarie University, Australia), Edited by (University of Western Sydney, Australia)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 24,69 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The Power In/Of Language features a collection of essays that analyse the ways in which language is utilized in contemporary education revealing its deeply entrenched power relationships.
  • Features essays grounded in theoretical rigor that offer critical insights into contemporary educational practice
  • Provides educators with fresh new perspectives on language in education
  • Based on the latest research data

Notes on Contributors vii
Foreword ix
Introduction x
David R. Cole
Linda J. Graham
1 The Actions of Affect in Deleuze: Others using language and the language that we make ...
1(12)
David R. Cole
2 Manufacturing Consent: A corpus-based critical discourse analysis of New Labour's educational governance
13(16)
Jane Mulderrig
3 `Relative Ignorance': Lingua and linguaggio in Gramsci's concept of a formative aesthetic as a concern for power
29(19)
John Baldacchino
4 Beyond Discourse? Using Deleuze and Guattari's schizoanalysis to explore affective assemblages, heterosexually striated space and lines of flight online and at school
48(20)
Jessica Ringrose
5 Will They Ever Speak with Authority? Race, post-coloniality and the symbolic violence of language
68(17)
Awad Ibrahim
6 Romantic Agrarianism and Movement Education in the United States: Examining the discursive politics of learning disability science
85(16)
Scot Danforth
7 Lost in Translation: The power of language
101(11)
Sandy Farquhar
Peter Fitzsimons
8 The Product of Text and `Other' Statements: Discourse analysis and the critical use of Foucault
112(12)
Linda J. Graham
9 After the Glow: Race ambivalence and other educational prognoses
124(24)
Zeus Leonardo
Index 148
David R. Cole is Associate Professor at the University of Western Sydney. His most recent book is Educational Life-forms: Deleuzian Teaching and Learning Practice.

Linda J. Graham is an Australian Research Council (ARC) Discovery Postdoctoral Fellow and Senior Lecturer in the School of Education at Macquarie University in Sydney. Her most recent book is (De)Constructing ADHD: Critical Guidance for Teachers and Teacher Educators.