Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: PrĆ©parer Ć  l''insertion professionnelle pendant la formation initiale en enseignement

  • Formāts: 252 pages
  • Izdošanas datums: 19-Apr-2018
  • Izdevniecība: Presses de l'Universite du Quebec
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782760549098
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 16,90 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Préparer à l''insertion professionnelle pendant la formation initiale en enseignement
  • Formāts: 252 pages
  • Izdošanas datums: 19-Apr-2018
  • Izdevniecība: Presses de l'Universite du Quebec
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782760549098
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

La transition de la formation initiale Ć  l’insertion professionnelle s’inscrit dans le continuum du dĆ©veloppement professionnel des enseignants. Or, trop souvent, le manque de continuitĆ© entre ces deux phases rend difficile le processus de transformation identitaire qui permet de se sentir plus Ć  l’aise dans la profession. D’annĆ©e en annĆ©e, les enseignants dĆ©butants se disent peu prĆ©parĆ©s Ć  la vie rĆ©elle en classe et Ć  l’intĆ©gration au systĆØme scolaire dans le cadre de leur formation initiale, qui se dĆ©roule alternatiĀ­veĀ­ment Ć  l’universitĆ© ou en haute Ć©cole pĆ©dagogique et dans le milieu scolaire.Le prĆ©sent livre plaide en faveur du renforcement d’activitĆ©s prĆ©paratoires Ć  l’insertion professionnelle en enseignement. Les auteurs se penchent sur les enjeux de la prĆ©paration et sur les actions initiĆ©es par les universitĆ©s et par le milieu scolaire pour faciliter le passage du statut d’étudiant Ć  celui d’enseignant. Cet ouvrage collectif aborde les thĆØmes suivants : les besoins des futurs enseignants quant Ć  leur prĆ©paration Ć  l’insertion professionnelle, les acteurs de cette prĆ©paration ainsi que les dispositifs formels et informels qui mĆØnent Ć  une insertion Ā­professionnelle harmonieuse.