nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Section I: Book and Level Design Introduction.
Chapter 1: Book Introduction.
Chapter 2: Definition of Level Design and Level Designers. Section II: Production and Social Skills.
Chapter 3: Level Design Production.
Chapter 4: Diplomacy of Level Design.
Chapter 5: Teamwork and Leadership Tools. Section III. Level Design Theory.
Chapter 6: About Vision, Pillars, and Direction.
Chapter 7: Abstract Level Design.
Chapter 8: The Big Picture.
Chapter 9: High-Level Layouts.
Chapter 10: Connective Tissue. Section IV: Practical: How to Get Started.
Chapter 11: Concept Phase.
Chapter 12: First Steps. Section V: Practical: Layouts.
Chapter 13: Cover, Flow, and Player Leading.
Chapter 14: Scenarios and Location Types. Section VI: Practical: Technical Aspects and Game Design.
Chapter 15: Scripting and Technical.
Chapter 16: Working with Ingredients. Section VII: Closing Topics.
Chapter 17: Closing and Shipping.
Chapter 18: Becoming a Level Designer.