Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Practical Guide on Quality Management in Spinning

  • Formāts: 254 pages
  • Izdošanas datums: 09-Aug-2024
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040103821
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 206,63 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 254 pages
  • Izdošanas datums: 09-Aug-2024
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040103821

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book is a hands-on guide that discusses quality management in spinning. It details the techniques, insights and best practices that weave excellence into every fiber.



This book is a hands-on guide that discusses quality management in spinning. It details the techniques, insights and best practices that weave excellence into every fiber. The subject matter of this book discusses the concepts of product objectives and the impact of product features at customer’s end with examples.

Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan and Bhutan)

Preface

1. Introduction to quality management

2. Product quality objectives

3. Impact of yarn features at customers end

4. Reasons for poor quality in spinning

5. Normal problems and non-conformities

6. Normal complaints from customers

7. Process control studies

8. Control points and check points

9. Role of technicians in quality management

Notes

Further Reading

Index
B. Purushothama is Textile Technologist, Quality Management expert and Chartered Engineer. He has guided several Textile and Garment industries in India and abroad for implementing Quality Management System. He has also trained shop-floor technicians for implementing TQM and QMS.