Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 183,02 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Dec-2017
  • Izdevniecība: C. F. Muller GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783811447066
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In der 3. Auflage ist das Handbuch u.a. um einen Teil rechtliche und technische Aspekte des Einsatzes von Social Media erweitert und an die Anforderungen der Praxis an die Digitalisierung angepasst worden.Es deckt alle praxisrelevanten Probleme des Medien-, IT- und Urheberrechts ab und vereint somit drei Rechtsgebiete in einem Werk. Inhaltlich ist es streng auf die Erfordernisse der Unternehmens- und Beratungspraxis ausgerichtet, die sich in den Curricula der Fachanwaltsordnungen wiederfinden. Beispiele und Hinweise für die Praxis sind ebenso enthalten wie Muster für typische Konstellationen der Beratungspraxis. In der Neuauflage ist es an die jüngsten Praxisanforderungen der Digitalisierung angepasst und enthƤlt ein neues Kapitel zum Einsatz von Social Media in der anwaltlichen Praxis.Aus dem Inhalt:- Rundfunkrecht, -regulierung und –werbung, Jugendschutz- Telemedien- Presserecht- Telekommunikationsrecht- Social Media – rechtliche und technische Aspekte- Urheberrecht, Urheberrechtsverletzungen, Verlagsrecht und Leistungsschutzrechte- Verwertungsgesellschaften- Wettbewerbsrecht- IT-Immaterialgüterrecht, Kenzeichen-, Domainrecht- Film- und Fernsehvertragsrecht- Musikrecht- IT-Vertragsrecht- Grundlagen des elektronischen GeschƤftsverkehrs- IT-Strafrecht und Datenschutzrecht- Vergaberecht und Medien- Kartellrecht und Medien- Arbeitsrecht in Medienunternehmen- Medienrecht und Sport- Recht der deutschen und europƤischen KulturfƶrderungJustizberichterstattung