Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Pricing AI Products: The Monetization Playbook for Startup Founders

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 14-Jan-2025
  • Izdevniecība: Distributed via Smashwords
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9798992302417
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 9,62 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 14-Jan-2025
  • Izdevniecība: Distributed via Smashwords
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9798992302417

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Pricing AI Software Products: A Practical Guide for Startups and Enterprises in the Post-SaaS Era

Unlock the full potential of AI software products with the most comprehensive guide on AI pricing strategies in the market today. Pricing AI Software Products delves deep into the challenges and opportunities of adopting new monetization models as businesses transition from SaaS to AI-native ecosystems. Tailored for startup founders, business executives, and industry professionals, this book provides actionable insights, practical frameworks, and real-world case studies to help you navigate the complexities of pricing AI software.

In this guide, you'll learn:

  • The fundamentals of software pricing models, including cost-plus, tiered, usage-based, and outcome-based pricing.
  • The pitfalls of traditional per-user pricing and how AI disrupts standard monetization methods.
  • How pricing shapes your business's achievement, influencing growth, innovation, and scalability.
  • Emerging AI pricing models, from token-based to dynamic pricing, and how they unlock new business potential.
  • Practical strategies for both legacy incumbents transitioning from SaaS and AI-native startups.
  • Real-world examples from industry leaders help you judge your pricing approach's success.


Whether you're in the early stages of launching an AI product or an established enterprise looking to pivot, this guide offers the knowledge and tools you need to build a profitable, scalable AI pricing model that aligns with your business goals.

Pricing AI Software Products is your roadmap to mastering the economics of AI, reducing costs, and capturing new revenue opportunities.