Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Proceedings of the BMU International Innovation Conference 2016

Edited by , Edited by
  • Formāts: 219 pages
  • Izdošanas datums: 17-Jun-2019
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527536067
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 112,70 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 219 pages
  • Izdošanas datums: 17-Jun-2019
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527536067

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This volume brings together the proceedings of the BML Munjal University (BMU) International Innovation Conference 2016, held in Delhi, India. The conference was attended by academicians from across the globe and included discussions with industry executives. The book will appeal to the academic fraternity in the fields of management, business and economics, in addition to practicing managers associated with innovation.
Davinder Singh is Assistant Dean and Associate Professor at the School of Management at BML Munjal University, India. He has over 25 years of extensive industry experience, both with global companies (such as the Coca-Cola Co.) and Indian organisations, having held senior management roles in these businesses. His teaching interests include brand management, strategic management and innovation.Dr Nandita Choudhury is Associate Professor at BML Munjal University, India, and completed her PhD in English Literary Criticism at Lucknow University, India. Her areas of interest in teaching include language teaching, communication theory, technical writing, inter-personal communication, and cross-cultural management, among others.