Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

Proficiency and Beliefs in Learning and Teaching Mathematics: Learning from Alan Schoenfeld and Günter Törner [Mīkstie vāki]

Volume editor , Volume editor
  • Formāts: Paperback / softback, 325 pages, height x width: 234x156 mm, weight: 451 g
  • Sērija : Mathematics Teaching and Learning 1
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2013
  • Izdevniecība: Brill
  • ISBN-10: 9462092974
  • ISBN-13: 9789462092976
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Mīkstie vāki
  • Cena: 35,25 €
  • Grāmatu piegādes laiks ir 3-4 nedēļas, ja grāmata ir uz vietas izdevniecības noliktavā. Ja izdevējam nepieciešams publicēt jaunu tirāžu, grāmatas piegāde var aizkavēties.
  • Daudzums:
  • Ielikt grozā
  • Piegādes laiks - 4-6 nedēļas
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Formāts: Paperback / softback, 325 pages, height x width: 234x156 mm, weight: 451 g
  • Sērija : Mathematics Teaching and Learning 1
  • Izdošanas datums: 01-Jan-2013
  • Izdevniecība: Brill
  • ISBN-10: 9462092974
  • ISBN-13: 9789462092976
Citas grāmatas par šo tēmu:
Efforts to improve mathematics education have led educators and researchers to not only study the nature of proficiency, beliefs, and practices in mathematics learning and teaching, but also identify and assess possible influences on students’ and teachers’ proficiencies, beliefs, and practices in learning and teaching mathematics. The complexity of these topics has fascinated researchers from various backgrounds, including psychologists, cognitive or learning scientists, mathematicians, and mathematics educators.