Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Profit Zone

3.79/5 (218 ratings by Goodreads)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Dec-2007
  • Izdevniecība: Crown Publishing Group, Division of Random House Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780307422309
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 11,97 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Dec-2007
  • Izdevniecība: Crown Publishing Group, Division of Random House Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780307422309

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The authors of How Digital Is Your Business? examine twelve top companies including GE and Swatch to reveal how their adaptation-based strategies enabled them to maintain a competitive edge. Reprint. 50,000 first printing. The book that answers the most fundamental question in business: Where Will I Make a Profit Tomorrow?Why do some companies create sustained, superior profits year after year? Why are they always far ahead of their competitors in discovering the ever-changing profit zones of their industry? Why do others languish as their traditional way of doing business turns into a no-profit zone? The Profit Zone provides the answers. It is a brilliant, original, and practical explanation of how and why high profit happens.
Preface vii
PART ONE SUCCEEDING IN THE CHANGING WORLD OF BUSINESS
Market Share Is Dead
3(14)
Customer-Centric Business Design
17(18)
How Profit Happens
35(38)
PART TWO THE REINVENTORS AND HOW THEY SUCCEEDED
The Customer Solutions Business Design
73(18)
Jack Welch
The Story of Three Managers: Reinvention for the Rest of Us
91(18)
The Product Pyramid Business Design
109(26)
Nicolas G. Hayek
The Manage-the-Value-Chain Business Design
135(18)
Roberto Goizueta
The Switchboard Business Design
153(22)
Charles Schwab
The Two Steps Ahead Business Design
175(18)
Andrew Grove
The Profit Multiplier Business Design
193(24)
Michael Eisner
The Spin-Out Business Design
217(18)
George Hatsopoulos
The Global-Network-of-Specialists Business Design
235(18)
Percy Barnevik
The Create-the-Standard Business Design
253(26)
Bill Gates
Part Three The Profit Zone Handbook
How Business Design Innovation Creates the Profit Zone
279(10)
The Profit Zone Handbook
289(26)
Appendix 1 315(6)
Appendix 2 321(8)
Notes 329(3)
Acknowledgments 332(3)
Index 335