Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Psychophysiological Aspects of Reading and Learning

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 41,32 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Bringing together neurological assessments of reading and cognition, this provocative volume, originally published in 1985, presents eight major and sometimes controversial studies on the parts and patterns of the reading process.



Bringing together neurological assessments of reading and cognition, this provocative volume, originally published in 1985, presents eight major and sometimes controversial studies on the parts and patterns of the reading process. With comprehensive coverage ranging from psycholinguistics and education to neurophysiology, these studies highlight new directions in the field at the time. The contributors support an interactive rather than dichotomous model of brain function, and stress individual differences in assessing reading and cognitive skills.

Introduction Bruce R. Dunn. List of Contributors.
1. Linguistic and
Psycholinguistic Perspectives on Brain Mechanisms and Language Jerry Zutell
2. Bimodal Processing and Memory for Text Bruce R. Dunn
3. Cardiovascular
Relationships to Attention and Thinking Curt A. Sandman and Barbara B. Walker
4. The Utility of Psychophysiological Measures for Reading Research Victor M.
Rentel, Christine Pappas and Barbara Pettegrew
5. Emotional Stress:
Psychophysiologic Effects on Learning and Health Samuel A. Corson and
Elizabeth OLeary Corson
6. Asymmetric Brain Specialization: Proposed
Relationship Between Its Development and Cognitive Development R. Harter
Kraft
7. A Metalanguage of Text Harold B. Pepinsky
8. The Neuroscience and
Educational Practice: Asking Better Questions Marlin L. Languis and R. Harter
Kraft.
Victor M. Rentel, Samuel A. Corson, Bruce R. Dunn