nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
CEFR & Action Research.- Using the CEFR as a Conceptual Tool for Action Research.- The CEFR-focused Action Research Model (CARM).- AR Projects Guided by CARM.- Action-oriented Approach and Academic Reading: Creating Tools to Guide Learner Development.- Using CEFR/CV Mediation Descriptors to Navigate Meaning in a Mixed-Level CLIL Class.- Developing CEFR-informed Pre-A1 and A1 Writing Instructional Materials for a Junior High School in Japan.- Enhancing Learning-oriented Assessment Through the Practical Application of CEFR Descriptors.- Using an Electronic European Language Portfolio (E-ELP) to Promote Learner Autonomy.- Learner Autonomy, Goal-Setting, and the Implementation of an Electronic Portfolio in a University English Class.- Working with Teachers to Apply CEFR Can-do Descriptors in the Classroom Colin Rundle.- A Critical Reflection on the CARM Project.- CEFR, CARM and Collaboration: Reflecting on the Project.