Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Quality in the Undergraduate Experience: What Is It? How Is It Measured? Who Decides? Summary of a Workshop

  • Formāts: 98 pages
  • Izdošanas datums: 16-Jun-2016
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309443043
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 98 pages
  • Izdošanas datums: 16-Jun-2016
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309443043
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Students, parents, and government agencies need as much information as possible about the outcomes of the higher education experience and the extent to which they can expect a fair return on their investment in higher education.In order to better understand the concept of quality - enabling students to acquire knowledge in a variety of disciplines and deep knowledge in at least one discipline, as well as to develop a range of skills and habits of mind that prepare them for career success, engaged citizenship, intercultural competence, social responsibility, and continued intellectual growth - an ad hoc planning committee of the National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine Board on Higher Education and Workforce, with funding from the Lumina Foundation, organized a workshop in Washington, D.C., on December 14-15, 2015.This report summarizes the presentations and discussion of that event.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Defining Quality 3 Improving Quality 4 Measuring and Communicating Quality 5 Suggested Actions Appendixes Appendix A: Workshop Agenda Appendix B: Quality in the Undergraduate Experience - A Discussion Document Appendix C: Defining and Measuring Institutional Quality in Higher Education Appendix D: Planning Committee and Staff Biographies
Chapter 1 Introduction
1(8)
Chapter 2 Defining Quality
9(10)
Chapter 3 Improving Quality
19(10)
Chapter 4 Measuring and Communicating Quality
29(4)
Chapter 5 Suggested Actions
33(8)
Appendixes
41
Appendix A Workshop Agenda
43(4)
Appendix B Quality in the Undergraduate Experience---A Discussion Document
47(10)
Appendix C Defining and Measuring Institutional Quality in Higher Education
57(24)
Appendix D Planning Committee and Staff Biographies
81