nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Anti-Queerness as Educational Norms: Tracing the Contours of Queer Battle Fatigue
2. Trans Faculty & Queer Battle Fatigue: Poetic (Re)Presentations of Navigating Identity Politics in the Academy
3. Embracing Queer Heartache: Lessons from LGBTQ+ Intergenerational Dialogues
4. Queer Black Joy in the Face of Racial and Queer Battle Fatigue
5. STEM as a Cover: Towards a Framework for Queer Emotions, Battle Fatigue, and STEM Identity
6. Curricula of Oppressions: Queering Elementary School Norms and Values
7. Embodied failure: Resisting gender and sexuality erasures in K-12 schools
8. Illegible and Illiterate in Honduras: Research in a Transnational Setting as a Queer from the Global North