Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Quick Guide Social Relations: PR-Arbeit mit Bloggern und anderen Influencern im Social Web

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Quick Guide
  • Izdošanas datums: 20-Jul-2018
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783658210731
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 23,78 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Quick Guide
  • Izdošanas datums: 20-Jul-2018
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783658210731

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Dieses Buch zeigt, wie PR-Schaffende erfolgreich mit Bloggern und anderen einflussreichen Akteuren des Social Webs interagieren können. Die Autoren bieten in diesem Quick Guide einen schnellen und direkt anwendbaren Zugang zu den neuen Kommunikationsregeln im Internet, konkrete Handlungsempfehlungen für Blogger Relations und zielgerichtete Impulse, um die Öffentlichkeitsarbeit mit reichweitenstarken Multiplikatoren und Influencern im Netz professionell zu optimieren. Außerdem: Erfolgreiche Blogger geben Branchen-Insights und erklären, wie man gut mit ihnen ins Gespräch kommt.
Neu in der aktualisierten 2. Auflage: Zahlreiche Transferübungen für die direkte Anwendung in der Praxis.


Das Social Web in der externen PR-Arbeit: Herausforderungen, Funktionen
und Kommunikationsgrundsätze.- Erfolgreiche Online-PR im Social Web: erste
Überlegungen, Kontakt aufnehmen, Imageaufbau und Produktvermarktung über
externe und eigene Kanäle.- Die Zukunft der Social Relations.
Fabian Gerstenberg ist Geschäftsführer von Mount Barley Publishing und als PR-Berater und Dozent tätig. Cornelia Gerstenberg leitet bei Mount Barley Publishing das Content Management und war zuvor in verschiedenen Verlagshäusern tätig.