nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Preface | vii | ||
Introduction | xi | ||
1 The Quiet Revolution: Three Decades of Mathematics Education at Holt High School | 1 | (16) | |
2 Shifting Tides: National Initiatives, State Policies, and District Demographics | 17 | (26) | |
3 Making It Work: The Implementation of Ongoing Curriculum Reform | 43 | (24) | |
4 Leading and Sustaining Radical Change: Voices From the Trenches | 67 | (26) | |
5 Making a Difference: Student Outcomes at Holt High School | 93 | (22) | |
6 The Anatomy of a Shared Vision: Beliefs About Mathematics Teaching and Learning | 115 | (24) | |
7 Creating Your Blueprint: Professional Learning Activities to Support Systemic Change | 139 | (38) | |
Appendices | 177 | (18) | |
References | 195 | (506) | |
About the Authors | 701 |