Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Race/Gender/Class/Media: Considering Diversity Across Audiences, Content, and Producers

Edited by (University of Illinois at Chicago, USA)
  • Formāts: 330 pages
  • Izdošanas datums: 14-Mar-2023
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000846102
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 71,00 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 330 pages
  • Izdošanas datums: 14-Mar-2023
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000846102

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The fifth edition of this popular textbook considers diversity in the mass media in three main settings: Audiences, Content, and Production.

The book brings together 55 readings the majority newly commissioned for this edition by scholars representing a variety of humanities and social science disciplines. Together, these readings provide a multifaceted and intersectional look at how race, gender, and class relate to the creation and use of media texts, as well as the media texts themselves. Designed to be flexible for use in the classroom, the book begins with a detailed introduction to key concepts and presents a contextualizing introduction to each of the three main sections. Each reading contains multiple 'Its Your Turn' activities to foster student engagement and which can serve as the basis for assignments. The book also offers a list of resources books, articles, films, and websites that are of value to students and instructors.

This volume is an essential introduction to interdisciplinary studies of race, gender, and class across both digital and legacy media.
1. Laying a Foundation for Studying Race, Gender, Class, and the Media
Part 1: Audiences
2. Media Effects
3. Audience Studies Part 2: Content
4.
Journalism and Advertising
5. Film and Television
6. Music and Digital Media
Part 3: Production
7. Media Industries and Producing Media Content
8.
Epilogue and Resources
Rebecca Ann Lind is Associate Professor and Director of Undergraduate Studies in the Department of Communication at the University of Illinois at Chicago. Her research interests include race, gender, class, and media; new media studies; media ethics; journalism; and audiences.