Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Reading Actively in Middle Grade Science: Teachers and Students in Action

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Sep-2020
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Publishers
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781475843972
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Sep-2020
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Publishers
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781475843972

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Middle grade students can learn a great deal about themselves and their world by reading informative texts in science courses. These texts will focus on important topics in earth science, life science, and physical science and shape students understandings about scientific inquiry, science-related processes and phenomenon, engineering and design, and technological innovations. But reading is a complex act, and most students need specific reading-related support to understand assigned texts in middle grade science courses.

This book focuses on the cyclical nature of reading, the actions proficient readers engage in to understand science textbooks and other informational texts, and the instructional support that teachers can provide to enhance middle grade students learning of science content through reading. Three associated questions will be addressed in this book:

What actions do proficient readers engage in to understand assigned course texts?

What do these actions entail, and how do they relate to each other?

What teacher-mediated practices best support middle grade students development as proficient readers and enhance their learning of course content through reading?
Acknowledgments ix
Introduction: Reading This Book xi
Part One The Reading Cycle
1(34)
1 Reading in the Middle Grades
3(8)
2 The Reading Cycle
11(24)
Part Two Essential Actions for Readers
35(156)
3 Before-Reading Actions
37(28)
4 During-Reading Actions I
65(36)
5 During-Reading Actions II
101(36)
6 During-Reading Actions III
137(26)
7 After-Reading Actions
163(28)
Part Three Mediational Practices
191(32)
8 Mediational Practices
193(30)
References 223(6)
Index 229(4)
About the Author 233
Don K. Philpot is a teacher, teacher educator, and writer. He teaches undergraduate and graduate courses on the topics of instructional methodologies, content area reading, reading and writing instruction, and childrens literature in Pennsylvania.