Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Reading and Remedial Reading

  • Formāts: 190 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 29-May-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000595727
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 37,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 190 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 29-May-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000595727

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published in 1967, Reading and Remedial Reading describes the normal reading programme in the school where the author taught and the diagnosis and treatment of acute difficulties in learning to read. The work deals methods and techniques which are applicable to all children who are experiencing difficulties to learn.



First published in 1967, Reading and Remedial Reading describes the normal reading programme in the school where the author taught and the diagnosis and treatment of acute difficulties in learning to read. The work deals mainly with so-called educationally maladjusted children, many of whom showed signs of possible damage to the central nervous system, but Mr Tansley believes that the methods and techniques given are applicable to all children, irrespective of levels of intelligence, who are experiencing difficulties to learn. The results achieved are most encouraging and have been tested by numerous expert visitors from this country and abroad. This is a helpful guide to a large number of people- staffs and students in University Education Departments, educational psychologists, remedial teachers, special-school teachers, primary school teachers, and medical officers in the School Health Service.

Part I: The Teaching of Reading 1. Some General Considerations
2.
Reading Readiness
3.
Training Perceptual Abilities
4.
The Beginning of Reading
5.
Phonic Readiness and the Beginnings of Phonic Teaching
6.
The Teaching of Phonics
7.
The Teaching of Spelling
8.
Reading Failure: Its Causes and Prevention Part II: Remedial Teaching of Reading
9.
General Remarks and Principles
10.
Diagnostic Programme
11.
Remedial Treatment of Acute Reading Disability
12.
Remedial Techniques and Methods Appendices Suggested Additional Reading Index