Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Rechenstƶrungen bei Kindern: Neurowissenschaft, Psychologie, Padagogik

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 10-Apr-2013
  • Izdevniecība: Brill Deutschland GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783647462585
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 38,53 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Rechenstörungen bei Kindern: Neurowissenschaft, Psychologie, Padagogik
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 10-Apr-2013
  • Izdevniecība: Brill Deutschland GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783647462585
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Rechenstƶrungen bei Kindern sind für Eltern und Lehrer oft rƤtselhaft. Die Kinder kƶnnen einfache arithmetische Konzepte nicht verstehen und ihre UnfƤhigkeit, leichte Aufgaben zu lƶsen, steht oft in krassem Gegensatz zu einer ansonsten guten Auffassungsgabe und positiven Leistungen in anderen SchulfƤchern.RechenschwƤche ist kein einheitliches PhƤnomen, sondern tritt in vielfƤltigen Erscheinungsformen auf. Aber ihre Auswirkung ist immer, dass sie das zukünftige Leben der Kinder in vielen Bereichen beeintrƤchtigt – wenn nicht bereits im Grundschulalter eine Fƶrderung stattfindet. Dieses interdisziplinƤre Fachbuch steuert unterschiedliche fachwissenschaftliche Perspektiven bei und gibt Hinweise, wie das Problem der RechenschwƤche verstanden, frühzeitig diagnostiziert und erfolgreich behandelt werden kann. Großer Raum wird den Fƶrderaspekten gewidmet, die auf die Behebung der lernhemmenden Ursachen abzielen.Das Buch mƶchte allen an der Behandlung der Dyskalkulie Beteiligten einen differenzierten Zugang zum Denken der Kinder und seiner Entwicklung ƶffnen und dabei helfen, RechenschwƤche als schulisches Problem mit seinen im individuellen Fall gravierenden negativen biographischen Auswirkungen zu mildern. Damit wƤre für das einzelne Kind viel gewonnen.