Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Reclaiming Authenticity: Unearth Your True Self and Build an Equitable Classroom (Create an equitable classroom that empowers all students.)

  • Formāts: 208 pages
  • Izdošanas datums: 15-Jan-2025
  • Izdevniecība: Solution Tree
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781954631687
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 32,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 208 pages
  • Izdošanas datums: 15-Jan-2025
  • Izdevniecība: Solution Tree
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781954631687

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Gain a transformative and practical guide that will help you deepen your understanding of how systemic inequities impact you and your students. In this book, the authors serve as co-conspirators to help educators develop authentic, inclusive approaches. You’ll learn to strategically challenge the status quo, empower other educators, and make practical changes to ensure equitable learning environments for all students.


K–12 teachers can use this book to:
  • Examine the complexity of identity to help them understand themselves and their students and avoid perpetuating harm
  • Take a journey from examining systemic inequities that affect schools to envisioning a future of equitable education
  • Identify unintentionally harmful practices and shift to culturally competent practices that ensure authenticity in the classroom
  • Ponder their individual journeys as educators respond to chapter-reflection prompts
  • Engage with interactive tools, activities, and reproducibles

Contents:
Introduction
Chapter 1: The Value of Authenticity
Chapter 2: Teacher Identity, Intersectionality, and Cultural Competence
Chapter 3: The System and Authenticity
Chapter 4: Schooling, Authenticity, and Student Relationships
Chapter 5: (Try to) Do No Harm
Chapter 6: Dreams of an Authentic Future
Epilogue
References and Resources
Index