Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

Reclaiming Knowledge: Social Theory, Curriculum and Education Policy [Mīkstie vāki]

(University of Cape Town, South Africa)
  • Formāts: Paperback / softback, 184 pages, height x width: 234x156 mm, weight: 272 g
  • Izdošanas datums: 21-Dec-2015
  • Izdevniecība: Routledge
  • ISBN-10: 1138984736
  • ISBN-13: 9781138984738
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Mīkstie vāki
  • Cena: 67,71 €
  • Grāmatu piegādes laiks ir 3-4 nedēļas, ja grāmata ir uz vietas izdevniecības noliktavā. Ja izdevējam nepieciešams publicēt jaunu tirāžu, grāmatas piegāde var aizkavēties.
  • Daudzums:
  • Ielikt grozā
  • Piegādes laiks - 4-6 nedēļas
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Formāts: Paperback / softback, 184 pages, height x width: 234x156 mm, weight: 272 g
  • Izdošanas datums: 21-Dec-2015
  • Izdevniecība: Routledge
  • ISBN-10: 1138984736
  • ISBN-13: 9781138984738
Citas grāmatas par šo tēmu:
Reclaiming Knowledge asserts the necessity of a strong view of knowledge for a robust sociology of knowledge, for both researching the curriculum and developing policy. Divided into four sections or investigations, the central question underlying this book is how, in a world of uncertainty and challenge, do we develop a responsible knowledge practice?
Introduction 1.The First and Last Interpretters
2. Globalization, Innovation and Knowledge 3.What Knowledge is of Most Worth for the Millennial Citizen? 4.Schooling and Everyday Life 5.Intimations of Boundlessness 6.The Well-tempered Learner 7.Critics and Reconstructors
8. Beyond Unkept Promises 9.Reason, Reality and Public Trust
Johan Muller