Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Recognising and Supporting Able Children in Primary Schools

  • Formāts: 164 pages
  • Izdošanas datums: 28-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136621093
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 31,30 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 164 pages
  • Izdošanas datums: 28-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136621093
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First Published in 1999. The purpose of this book is to raise awareness among teachers and parents about the factors which influence under-achievement in able children in the primary years. In the past there has been a dearth of research focused on able children of this age, especially in the UK. In order to fill this perceived deficit, this book is based on a research project which incorporated interviews and observation in context, as well as traditional testing procedures. In this study, therefore, the views of parents, teachers and children were considered and all were given voice to provide a holistic picture of the situation.
Preface v
Acknowledgements vi
Introduction and Background
1(7)
Key Research on Able Children
8(17)
Past and Current Educational Provision for Able Children
25(10)
Portraits of the Able Child
35(15)
Emerging Issues
50(20)
Case Studies of Achieving Able Children
70(13)
Case Studies of Under-achieving Able Children
83(18)
Able Children and the School
101(13)
Exploring the Classroom Situation
114(10)
The Able Child at Home
124(8)
Final Words
132(12)
Appendix A: Enrichment Materials 144(1)
Appendix B: Pupil--Teacher Interactions Militating Against Pupil Achievement 145(4)
Bibliography 149(4)
Index 153
Hilary Lee-Corbin, Pam Denicolo