Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Reform der Lehrerbildung in Deutschland, Ɩsterreich und der Schweiz I: Analysen, Perspektiven und Forschung

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 03-Sep-2012
  • Izdevniecība: Verlag Barbara Budrich GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783847414131
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 26,96 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Reform der Lehrerbildung in Deutschland, Österreich und der Schweiz I: Analysen, Perspektiven und Forschung
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 03-Sep-2012
  • Izdevniecība: Verlag Barbara Budrich GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783847414131

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Die Lehrerbildung befindet sich in Deutschland, Ɩsterreich und der Schweiz derzeit im Umbruch. Im vorliegenden ersten Teilband zur Reform der Lehrerbildung wird die Situation in den drei LƤndern analysiert und es werden grundlegende und Theorie basierte Ɯberlegungen und Konzeptionen zu notwendigen Reformen vorgestellt. AnschlieƟend werden ausgewƤhlte Forschungsprojekte zum aktuellen Stand der Lehrerbildung und den hieran ansetzenden EntwicklungsmaƟnahmen prƤsentiert. Der zweite Teilband beschƤftigt sich mit der Praxis und mit Praxismodellen einer verƤnderten Lehrerbildung in Deutschland und der Schweiz.