Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 114,63 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Religions- und Ethikunterricht zwischen Konkurrenz und Kooperation
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 11-Jun-2018
  • Izdevniecība: Brill Deutschland GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783788733094
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Religionsunterricht und Ethikunterricht werden vielerorts nebeneinander angeboten. In den Augen der Schuler, nicht selten auch der Lehrkrafte konkurrieren beide Facher, bisweilen kooperieren sie in Unterrichtssequenzen und Projekten. Vielen Schulen ist dies zu aufwandig und so werden beide nicht selten zu einem daseins- und wertorientierenden Unterricht im Klassenverband "fusioniert". Der Band kartografiert die schulische Realitat und diskutiert, wie das Verhaltnis der Facher Religions- und Ethikunterricht zu gestalten ist. Konkrete Moglichkeiten der Zusammenarbeit in Unterricht und Schulleben werden vorgestellt - ein Pladoyer fur die differenzsensible Kooperation von Religions- und Ethikunterricht um der Starkung der daseins- und wertorientierenden Facher in der Schule willen.