Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Religionsunterricht neu denken: Innovative Ansatze und Perspektiven der Religionsdidaktik. Ein Arbeitsbuch

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 21-Jun-2012
  • Izdevniecība: W. Kohlhammer GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783170231283
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 25,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Religionsunterricht neu denken: Innovative Ansatze und Perspektiven der Religionsdidaktik.  Ein Arbeitsbuch
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 21-Jun-2012
  • Izdevniecība: W. Kohlhammer GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783170231283
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Religionsunterricht muss immer wieder neu gedacht werden, um in der Praxis den je aktuellen Anforderungen gerecht zu werden. Dabei ist es am fruchtbarsten, wenn Theorie, Forschung und Praxis in einer intensiven Wechselbeziehung stehen. Diese Wechselbeziehung pragt die hier vorgestellten Ansatze und Perspektiven fur den Religionsunterricht. Die AutorInnen haben ein religionsdidaktisches Konzept selbst entwickelt oder an seiner Entwicklung entscheidend mitgewirkt. Bei seiner Darstellung haben sie darauf geachtet, es so elementar, anschaulich und praxisrelevant zu beschreiben, dass der Text auch fur Studierende in den ersten Semestern sowie fur Lehrkrafte aller Schularten verstandlich und uberzeugend ist.Die 17 Beitrage werden eingerahmt von einer historischen Hinfuhrung durch Rainer Lachmann und einer systematisierenden Auswertung durch Rudolf Englert.