nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction: Visions and Decisions in a New Educational Environment
Section I: The New "Classroom"
Chapter One: Building a Learning Community in the Time of Remote Instruction
Chapter Two: Class Discussion and Student Collaboration in a New Era
Section II: The Potential of Remote ELA Instruction
Chapter Three: A New Format of Writing and Grammar Instruction
Chapter Four: Literature Instruction in the Remote Environment
Chapter Five: Culturally Relevant and Sustaining Teaching and Learning in Remote Contexts
Chapter Six: The Role of Inquiry in Remote Teaching and Learning
Chapter Seven: Assessing Student Learning
Section III: Teacher Roles in a New World
Chapter Eight: Strategies for Communication with Students and Caregivers
Chapter Nine: Reflecting on Technology
Chapter Ten: Taking Care of Yourself
Section IV:
Resources
Chapter Eleven: Key Takeaway Ideas
References
Section V: Appendices
Appendix A Forms, Templates, and Graphic Organizers
Appendix B A Guide for Book Studies